måndag, oktober 09, 2006

Himla mig

Jag har gjort det igen, jag får panik. Jag glömde bort mitt utvecklingssamtal den här gången också. Förra gången kom min mentor och hämtade mig i klassrummet men inte idag, mysko i och för sig men ndå. Klant klant superklant:).
Jag tror det är för att jag har ganska mycket i huvudet just nu. Det är APU-uppgifter hit och bokrecensioner dit, träna, rita, äta, städa och umgås me vänner och kärleken ska hinnas me och oj vad förvirrad man kan bli. Ibland blir det bara för mycket på en och samma gång.
Men det kanske är för att jag är bäst på att skjuta upp saker och ting.
Eller för att jag har ägnat min fritid de senaste två veckorna åt att bara göra det jag själv har velat göra:)
Men nu vill jag egentligen åka ner på stan och handla lite grejor, för jag har fått en ide och massor utav inredningsinspiration. Det beror nog på mitt besök hos kusinen igår.
Hennes pojkvän har nämligen rest en del,Japan bl.a. och dom hade mycket fina saker som inte var direkt vanliga. Kartan över Tokyos tunnelbana t.ex. Visserligen bara en papperslapp men ganska imponerande och virrigt:)


Sånt är ganska bra inspirationskällor, foton också för den delen, spontana foton på roliga saker:P

Nej jag måste nog försöka hitta min mentor, Försöka få en ny tid.



1 kommentar:

Tobias sa...

När jag har för mycket jag vill och måste göra brukar det bli black-out och jag inte får någonting gjort.

Men vad ger det att missa ett utvecklingssamtal? Har nog inte varit på ett givande sådant i hela mitt liv.

Inredning är kul! Tänker så det knakar angående mina väggar. Dom är så stora, tomma och vita nu...