söndag, oktober 15, 2006

Höst.

Detta har varit en ganska småseg helg, i fredags va ja me kompisar lite en stund. Men jag var för trött så jag gick hem och sov. Igår så va de födelsedagsfika hos mattias, övningskörde lite och var med kompisarna, gick en promenad och spelade spel. Idag så skulle jag plugga men jag och mamma hamnade på södra utsiktsgatan 16, jag älskar att vara hos Maud. Fikade och myste med lilla kusin Linus, som också var där och hälsade på. Vi åt, Sandy och jag köpte jultidningar av lillasyster. Sen gick vi en liten promenad, och hälsade på en annan bebis.
Det var kallt ute, men sådär mysigt höstigt.
Sen övningskörde jag lite, hämtade älsklingen och övningskörde lite till, i syrrans bil, det gick inte så jättebra men men. Något jag skulle vilja lära mig är att köra bil, ibland verkar det ganska hopplöst.
Kul när det går bra men det finns nog inget som kan göra en mer irriterad än när det går dåligt.
Ibland kan jag komma och tänka på hur mycket det är jag skulle vilja göra, eller hur mycket saker det är jag skulle vilja ha, och liksom för de flesta är det ganska mycket.
Jag skulle till exempel vilja kunna köra bil, åka till Australien, ta dykarcertifikat, dyka vid stora barriärrevet, hoppa fallkärm, åka skidor(skulle vara bra då om jag slapp min onda handled), va bäst på begravningsbinderier(jag tycker det är svårt ibland), dreja.
Och jättemycket mer saker som jag inte kommer på för tillfället.
Och sakerna jag vill ha ska man nog inte ens försöka räkna upp, tänk hur fixerad vid matriella ting man kan vara egentligen, det är ju helt sjukt.
Att man aldrig blir nöjd.
Idag har varit en underbar dag, jag har bara varit omringad av folk som betyder jättemycket för mig, dom är min värld:)





1 kommentar:

Roger sa...

Hoppa fallskärm :O :S Låter otäckt! Tänk om du blåser bort ^>^