onsdag, oktober 25, 2006

Oj vad det var länge sen jag skrev, eller det känns som det ialla fall.
Jag var inte förra helgen, så jag missade ju Rogers fest.
Men jag och Emma "jobbade" på Gymnasiemässan här i Norrköping, det var jättemycket folk och riktigt trevligt. Kul att stå och prata med massa människor, dock så var det riktigt trångt och varmt, jättevarmt. På kvällen hade vi sedan filmmaraton, vi tittade på "Big Mommas House 2" och "Bland älvor och troll". Pratade, skrattade, åt chips och hade det riktigt trevligt.
Söndagen ägnades åt att städa ocg plugga. Jag åt bruch, pannkakor, scones och te. Och på kvällen var jag på yoga med kajsa, riktigt skönt och avslappnande.
Veckan har ägnats åt nästan ingenting vad jag kommer ihåg, men jag har köpt ett par jättefina gummistövlar. Dom är röda med vita prickar på, helt underbara:).



Snart är det lov och jag längtar jättemycket. Ska visserligen jobba lite men någon dag ska man väll kunna sova också. Ska göra gravdekorationerna till mormor och morfas grav, farfars grav och Jannes (pappas bror). Hoppas verkligen att jag hinner med att göra alla.
Ledigheten behövs i alla fall, är supertrött och jätteseg.

1 kommentar:

Tobias sa...

Pannkakor, scones och te <3 Sicket lyx. Synd att man är för lat för att ens packa upp vattenkokaren.

Vad orättvist att alla ska ha lov. Jag vill också gå på gymnasie igen :/