torsdag, februari 01, 2007

Gaaah.

jag har varit dålig, jag har syndat, jag har köpt en klänning för niohundra kronor. Vilket jag anser är dyrt eftersom de jag vill beställa från hmkatalogen kostar lika mycket, och det är mer än ett plagg.
Mina gardinpengar eller pengarna jag skulle köpa MP3-spelaren för. Det köpet har jag skjutit upp sen i augusti, dumma mig.
Men den var ju så fin, helt gul med blommor och gröna band. Den är ju helt jättesöt. Och dom hade bara sex stycken.

Men jag kanske lämnar tillbaka den imorgon, eller nae, eller joo kanske.

3 kommentarer:

Tobias sa...

Behåll den om du vill ha den, pengar finns det gott om men klänningen kanske du aldrig ser igen ;)

Roger sa...

Precis :p Och en mp3-spelare... får man bara skavsår i örat av ändå ;)

elin sa...

jag har redan lämnat tillbaka den o så köpte jag en som kostade mycket mindre så nu är jag glad igen:D men jag saknar den lite;)...