söndag, februari 11, 2007

usch.

Nu känns det som att det var ett tag sen man skrev igen men men^^, eller sen någon skrev i min blogg. Förra helgen var bra, kul att hitta på något i norrköping för en gångs skull.
Och i veckan fick jag min bikini, även mitt sofföverdrag har kommit. Hoppas bara på att det är rätt nyans på det. Och i veckan får jag min nya telefon.
Igår var jag i Linköping med systrarna och köpte presenter till mamma. Riktigt mysigt faktiskt, det är inte så jätteofta vi gör saker tillsammans.
Har börjat packa lite också, har inte tillräckligt med kartonger bara så jag fick ta en paus.

Nån som vill skriva en filmanalys åt mig? jag hatar sådana saker, hade väl räckt med ett prov...

2 kommentarer:

Roger sa...

Bikini! Vissa är ju ute i tid ;) Funderar på när jag ska köpa min ^_^ Har det blivit nån filmanalys än? :)

elin sa...

hehe jaa men sen kanske den inte finns kvar vet du..:P...
joo men det var tråkig o skriva dent:(