måndag, februari 12, 2007

nej.

Gaah, sofföverdraget kom och det var det hemskaste jag har sett. Färgen var någon blandning av ljus wellpapp- och nougatbrunt. Usch och fy och blä, de kunde ju ialla fall ha kallat den för ljusbrun. Det hade varit en bättre beskrivning.
Så vad säger ni, Saffrans/ockragult eller rött?

Temadag på onsdag, slipper Haga. Jag älskar florist (ibland).

Jag är extremt trött kanske blir att sova ordentligt tidigt ikväll, känns som att jag skulle kunna somna på stolen. Vi "ses" natti natt så länge.

7 kommentarer:

Roger sa...

Rött va? Beror ju om omgivningen förvisso.

elin sa...

känns inte rött lite lamt?...de ju vaahelt mesigt hallonröd....

Roger sa...

Jaha :p Saffran känns lite... beiget :D

Köp båda ^^

elin sa...

beiget? saffran är ju för faan gult:P

Tobias sa...

saffransbullar <3

elin sa...

nej, saffranssofföverdrag<3

Roger sa...

SAFFRAN ÄR DEN FÄRG JAG SÄGER DET ÄR OCH DÄRMED BASTA!! ;)