lördag, februari 03, 2007

Ingen aning (as usual).

Jaha, jag har ju redan förpestat Tobias blogg med mina 135 i IQ så då kan jag lika gärna hjälpa Elin också. Vem är Elin egentligen?? Hon har ju inte äns fyllt 18, själv står man ju på gränsen till 21... Va fan gör jag här???Johan heter jag och jag har en egen blogg, Glasbutiken heter den, bara att googla så hittar ni mig. Vi ska på fest i valen, Irene ska spela, Tobias är lyrisk(fan, jag tror det står precis likadant i hans blogg, men skit i det).

Förövrigt så hatar jag melodifestivalen, visst gör du också det?? Bra, annars hade vi fått problem. Nu ska jag nog lägga ner, jag vill ju inte ge Elin dåligt rykte. Fast det kanske inte är så bra? Vad vet jag? Jag vet ju inget, så nu slutar vi...

heja ÖIS i superettan 2007

ps. Slagsmålsklubben rules!!

1 kommentar:

Roger sa...

K K K K Come on! :D