fredag, februari 23, 2007

Lunchade med Nathalie idag, det var jättetrevligt eftersom vi inte har träfftas sen i somras mer än ett par gånger på ica. Vi hade rätt mycket att prata om, så nu är det bestämt att det får gå max ett par veckor mellan gångerna. Så "bestämde" vi att vi borde laga mat och se på film nån kväll när mattias och jag har flyttat, så hon får träffa er andra tjejer oftare med:)

Jag fick mina första födelsedagspresenter idag också, en jättesöt ängel av Natta. Ooch sen var mormors klocka klar också så jag fick den lite i förskott<3

4 kommentarer:

Roger sa...

Luncha! Vuuxenpoäng på den ;)

Tobias sa...

Måste vara många vuxenpoäng på att äta ihop med någon...

Grattis! För visst fyller du år idag? Eller har jag rört ihop allting som vanligt?

Roger sa...

Nej men att bruka ordet Luncha. Det låter väldigt affärsmässigt :D

Älin fyller imorgon 2/3 :P

Tobias sa...

Ah, pratade om att gå ut efter klockan tolv ja, så var det ^_^