lördag, februari 03, 2007

Så där ja.



Jag lämnade i alla fall tillbaka klänningen igår, saknaden är mindre än vad jag trodde att den skulle bli, men den finns allt där ändå.
Det slutade i alla fall med att jag köpte en annan klänning och en tröja för sammanlagt 200 kronor. Det går visserligen inte att jämföra klänningarna då den jag till slut köpte är lite mer svart än den gula, har 0 blommor jämfört med den blommiga, inte har några gröna kantband jämfört med den den gula med gröna kantband och så har den två fickor mer än den ficklösa fina gula, blommiga klänningen. Men den nya är fin den också.



Det var trevligt på Fest I Valen igår, Bobbybaby var söt och charmig. Billy The Vision And The Dancers var väldigt bra, Dock var jag aningen trött och hade kunnat somna stående innan dom till slut kom upp på scenen. Dom var inte jätteförsenade men jag tyckte att alla soundcheck drog ut på tiden och så hade jag varit vaken väldigt länge. Dock hade det varit en dålig ursäkt för att missa dom igen, sist fick jag lite lunginflammation, jag kunde ju inte bara vara trött för att missa dom igen så där stod jag och nästan somnade under spelningen...

Jag sov med andra ord väldigt bra inatt, var vaken en lite stund och sommnade igen. Nån timme eller två senare vaknade jag och klockan var lite över två. Välbehövlig sömn.

Inga kommentarer: