fredag, mars 06, 2009

Fredag.

Jag är ju så duktig och går upp hyfsat tidigt även fast jag inte ska göra något. Klockan nio var jag uppe idag och jag snoozade inte ens en gång. Så nu sitter jag här i morgonrocken 1,5 h senare^^

Chefen ringde och jag fick lite panik. Nej nu måste jag stressa, göra mig i ordning och gå dit, tänkte jag. Men nej då, hon ville att jag skulle jobba tre timmar i morgon. Det fashionabla passet mellan kl 13 och 16. Så jag får sova länge och jag slipper stressa innan ni kommer hit, och på tal om det så hör av er ffs så jag vet vilka som kommer.

4 kommentarer:

Pierre Broberg sa...

Alla kommer ^^ .. hehe.. nä men jag vet att jag lollo o roger dyker upp iaf!

elin sa...

Ja men det vet jag ju, det har ni ju sagt:) skulle mimmi med förresten?

Pierre Broberg sa...

Ne, lilla mimmi dyker inte upp :p

Anonym sa...

jag kommer, o brorsan släpar jag med.. :)