tisdag, mars 03, 2009

.

Attans vad fort tiden gick. Men helgen har varit fullspäckad. I fredags fyllde ju M år så då käkade vi god mat och myste omkring hela dagen.
På lördagen hade jag mitt födelsedagskalas hemma hos mamma och pappa. Det var trångt med drygt tjugo vuxna och en massa barn i deras lilla trea. Men det var riktigt trevligt och jag fick superbra presenter.
Elisabeth, Jonas och Liam stannade kvar när gästerna hade åkt hem. Vi åt god mat och fortsatte med firandet. M och mamma hade ju redan fylllt år och pappa fyllde 60 på söndagen.

Gårdagen började med utbildning och lite jobb på Lindorff, skönt att vara tillbaka. Börjar jobba ordentligt igen på måndag. Fick maten lagad och en stor del av kvällen spenderades där vi trivs riktigt bra, i soffan. Det har jag tagit igen idag. Fick ett litet ryck och blev högeffektiv mellan tvättstugebesöken. Så nu har jag fixat klart i alla fall en av ansökningarna till hösten, plockat undan och gjort fint.
Längtar till lördag och vad ska jag egentligen ha på mig?

Inga kommentarer: