onsdag, mars 18, 2009

Update.

Joo förresten. Jag var ju på inspirationskväll igår med Interflora, och där träffade jag fröken Karn. Inspirationen var däremot ingen jättehöjdare...eller jätteinspiration. Tjejen som höll i det var tyvärr inte att jämföra med varken Tobbe, Per Benjamin, Johan Pettersson eller Heidi. Ungefär mer med mig och mina kollegor så det gav inte jättemycket. Dessutom upprepade hon mest sånt som sades i skolan för ett år sen gällande stilarter och exponeringar. Dock fick jag några fina idéer som jag förhoppningsvis tar tag i snart. Sov sött hörni.

3 kommentarer:

Roger sa...

Per Benjamin... Mannen myten legenden!

elin sa...

O yes, det är ju han som har gjort den snygga korgen som jag har plåtat till min Header dessutom. He's the man^^

Roger sa...

Ok den är lite snygg. :P