onsdag, mars 18, 2009

Hello sunshine.

Vilken härlig dag det har varit idag. Efter två nätters dålig sömn vaknade jag upp väldigt utvilad och solen sken. Det har börjat ringa mer på jobbet, Jenny gör mig sällskap vid skrivbordet och nämnde jag att solen sken? Life's good.
Har slarvat med träningen mycket den senaste tiden men jag tänkte att jag ska försöka ta tag i det snart, kanske på lördag. Om jag orkar, jag ska ju trots allt jobba till 22:00 på fredag, snäll som jag är. Men jag slipper ju missa ett grey's-avsnitt nästnästa onsdag när Jenny ska jobba istället. Och det var ju inte på grund av grey's vi bytte, utan för att Jenny hade svårt att hitta barnvakt på fredag. Dessutom har vi äntligen bokat in en vinkväll med Rallybrudar, troligtvis i Mjölby. Hoppas verkligen att det blir av.
Har tyvärr inget mer skoj att skriva Boo. Du får nöja dig med det här idag så ska jag försöka skärpa mig med uppdateringarna igen.

Inga kommentarer: