onsdag, mars 04, 2009

Onsdag.

Jag insåg nyss hur mycket dagbok det är på den här bloggen nu för tiden. Det känns nämligen inte som att jag bara skrev om vad jag gjorde förut? Men känslor och irritationer som jag kanske öppet skrev om i bloggen förut har den senaste tiden blivit för privata, ärlighet uppskattas ju inte av många.
Och gissa vad jag har gjort idag, shoppat. Ett par killer-jeans från H&M och ett par träningsplagg. Något som är väldigt irriterande är bristen på vettiga träningsbyxor. Det finns inga bra. Och en annan irriterande sak är att jag inte köpte den snygga Vougeteen från Gina, den som du har Bodil, när den fans. Suck. Och dagarna går snabbt, vad ska jag ha på mig på lördag?
Dessutom har jag ju faktiskt hunnit med att träna. Ett konditionspass i morse när det fortfarande var lugnt på gymmet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag älskar att bli nämnd i din blogg! Bara så att du vet! :P