onsdag, mars 25, 2009

Hihihohohaha.

Jag är egentligen alldeles för trött för att blogga egentligen. Efter en lång seg dag på jobbet, promenad hem och så fort jag kom hem stack vi till gymmet och nu kan jag äntligen pusta ut.

Och jag har köpt VÄGGORD. Det ni, kommer blir SVINsnyggt!!

Men i alla fall. Det som jag bara var tvungen att dela med mig av. Nästan varje gång jag håller till på löpbandet så är det någon som står och slår en liten skvätt på säcken.
VARJE gång! Och varje gång så är det någon som ser jätterolig ut.
Det finns en kille med rosa tröja som jag brukar småflina åt för mig själv, det gjorde jag idag också. Men en liiiten stund senare så gick en annan karl dit. Den här såg om möjligt ännu roligare ut. Går liksom inte att förklara men han slog liksom med handflatorna på säcken, med HANDSKAR. En sådan sak som måste upplevas. Önskar att ni kunde springa med mig så vi kunde skratta tillsammans.
Hhiihii

ÅÅååå och jag har bokat en klipptid, nu jäklar ni.

Inga kommentarer: