torsdag, februari 26, 2009

Åtvid.

Idag har jag shoppat. Det blev två handväskor och fyra skärp, till den stora summan av 55 kr!!!!!! Gåvan Second Hand i Åtvid is the place to be. Där har de verkligen noll koll.
Dagen har alltså spenderats i Åtvid. Där har jag och mamma bakat kakor och gjort smörgåstårtor till mitt kalas på lördag. Var och hälsade på farmor en sväng också vilket inte riktigt var igår. Om jag inte är helt ute och cyklar så kan det vara så illa att vi inte har setts sen i maj. Men hon blev glad i alla fall.

Och imorgon fyller M år, då blir det mys <3

3 kommentarer:

Remember sa...

Då är man inte ensam om att fynda där. På sommaren finns det oftast klänningar, svala snygga i retrostyle som man kan får för en 20 lapp:) Dom har inte mycket koll, nej nej. :)

elin sa...

Nej Det är ju inga överpriser direkt. Köpte en väska i congacsfärgat skinn för 15 spänn, på tradera hade den säkert gått för runt 200^^ Ja det är synd att jag inte är i åtvid så ofta mitt i veckorna annars...är sugen på nån kavaj o lite:)

Roger sa...

Jag såg inte nåt om några väskor. Såg bara ordet smörgåstårta =)