torsdag, februari 05, 2009

.

I går framåt kvällen piggnade jag till. You know, Mattias kom hem, han hade med sig chokladbollar och vi gick en sväng på stan så att jag kunde peka ut saker jag önskar mig i födelsedagspresent. För snart fyller jag ju år. Medans vissa har 20-årskriser för att de anser sig bli gamla så längtar jag som sjutton tills jag blir äldre.

Och den här dagen började bättre, visserligen fortfarande lite irriterad på att folk inte kan bete sig. Men tack vare den underbara snön(hoppas alla jäklar tolkar in en massa ironi i det där för jag gillar ju inte snö alls, men när man tittar ut genom fönstret från soffan ser man inte snön utan det blir bara ljust)och det att solen försöker titta fram är det bra. Plus att jag bakar semlor, snart ska bullarna in i ugnen. Jag hoppas det blir bra för jag har aldrig varit så huslig att jag har bakat egna semlor förut. Om det blir några semlor ska ni få se en bild på mina vackra skapelser sen.

I morgon ska jag till Norrköping, det är en liten återträff på gång. Tanken var att åka dit runt fyra fem någon gång. Gå en sväng på stan och sen möta upp Emelie och efter det några andra brudar för middag, förfest och sen gå ut, bli full och dansa galet mycket. Men efter som att jag har sån jäkla tur så ringde de ju och ville att jag skulle jobba. Typiskt att det är den enda helgen man har planer. Så det blir nog stressa i ordning mig efter jobbet, springa till tåget. Sen möter jag troligtvis upp tjejerna direkt på någon resturang och så blir det en lugn kväll ändå.
Shit vilket inlägg, dags att baka semlor:)

Inga kommentarer: