måndag, februari 23, 2009

.

Tiden bara rinner iväg, vilket ju är skönt på sätt och vis. Är ju snart tillbaka och jobbar.
Och snart är den här dagen slut, toppen för det här har verkligen varit en skitdag. Har hakat upp mig alldeles för mycket på den hetsiga diskussionen men min syster igår kväll. Och det har förstört hela min dag. Jag är väl helt enkelt alldeles för hemmakär, familjär och långsint. Men vissa saker kan jag helt enkelt inte förstå. Men det är ju upp till var och en hur man väljer att prioritera.
Hoppas på en bättre och ljusare morgondag helt enkelt. Då ska jag springa omkring och förhoppningsvis fynda på bokrean. Gå en sväng till arbetsförmedlingen och förhoppningsvis träna när M kommer hem.
Nu tänkte jag ta en liten, bara en liten bit Foccacia till, bläddra igenom Sofis Mode och Njuta extra mycket av tulpanerna vi fick av M's familj igår. Vem fick för sig att en florist INTE skulle vilja ha blommor?

Inga kommentarer: