lördag, februari 07, 2009

.

Först förändrades helgen lite och sen ännu mer. Det blev ingen fest i Norrköping med klassen, allt blev fel och det slutade med att jag följde med Hanna hem efter jobbet, åt god mat, drack ett par glas vitt och tittade på Let's Dance. Idag har det också jobbats och i morgon blir det några timmar på stallkiosken. Allt eller inget. Men nu har jag i alla fall några jobbdagar resten av månaden vilket känns jättebra. Nästa helg är det ju Alla hjärtans så då blir det förhoppningsvis full fart i butiken, det är ju trots allt då det är som roligast.
Nu sitter jag och kikar lite på utbildningar att söka till hösten, just nu är det Lunnevad, Liu eller Munkagård som verkar vara mina aktuella alternativ till hösten. Om jag fortfarande vill plugga då.
Snart dags att börja med maten, ikväll blir det varm smörgåstårta.

Inga kommentarer: