tisdag, februari 10, 2009

Oj.

Insåg precis att tiden går alldeles för fort, jag har ju tydligen inte bloggat sen i lördags.
Igår passade jag på att gå en promenad i det härliga vädret men fuskade senare på mig lite mer sol. Idag har jag försökt att bocka av lite saker på min långa att göralista men jag har kommit på fler saker hela tiden så jag ligger lite efter tyvärr. Men jag bli ju nte helt sysslolös i morgon i alla fall. Massa tjafs att fixa för att kunna söka de där utbildningarna, lite att fixa innan jag kan skicka in ansökningarna till Lunnevad och Munkagård. Arbetsprover och sådant, måste se till att få lite kopior vidimerade och beställa fler personbevis. Skicka iväg beställningar på foton till ansökningar och kika på vad som måste göras för ansökan till Liu också, och lite till
En del att göra i morgon med andra ord, tänkte att jag skulle hinna träna och på kvällen ska jag försöka hinna med en promenix med Elina. Nu ska jag göra det jag är bäst på, slöa.

Inga kommentarer: