söndag, februari 01, 2009

Söndag.

De senaste dagarna har inläggen blivit aningen hattiga har jag märkt. Det händer ju tyvärr inte så mycket värt att berätta om när man mest ligger i soffan halva dagarna. Tyvärr. Förhoppningsvis blir det snart ändring på det.
Bodil har ju fått ett riktigt bra jobb i drammen. Nu behöver de tydligen en florist till eftersom en av tjejerna helt plötsligt blev ekonomiskt oberoende. Det är ju inte utan att man blir lite sugen på att dra dit om tre månader och jobba lite. Inga planer än så länge. Bara funderingar och på sätt och vis får det gärna stanna där. Visst, jag vill ju verkligen utvecklas men samtidigt så finns det en hel del jag inte vill lämna. Och så är jag ganska feg och lat av mig tyvärr. Och så skulle det ju krocka lite med utbildningen i Varberg. Och sen beror det ju lite på hur det ser ut för Mattias och om han anser sig färdig med KSM eller inte. Den som lever får se.
Efter en ganska sen kväll blev det också en relativt sen morgon. Det som sedan skulle varit en mysig promenad blev en runda på stan med mor och Erica. En sväng ut till Ikea har vi också hunnit med, igen. Men idag gjorde vi inga större inköp, lite sängkläder bara. Till skillnad från resten av sällskapet.

Inga kommentarer: