fredag, februari 20, 2009

Fredag.

Och så var det fredag, jag har ju faktiskt jobbat två dagar den här veckan. Härligt att inte bara sitta och glo halva dagarna.
Presentshoppingen är klar för den här gången. Nu väntar kalas i tre helger och innan det har dragit igång så här, så känns det faktiskt kul. Det börjar på Söndag med Mattias föräldrar, syskon och mormor och morfar här hemma. Så i morgon ska det bakas tårta och kanske någon smaskig kaka också, Mattias mamma är ju så väldigt snäll och tar med sig bullar.
Idag har jag för övrigt jobbig träningsvärk, tack vare den slavdrivande sidan av min sambo som kröp fram igår på gymmet.
Igår var jag med Mattias till optikern när han skulle prova bågar och beställa tid för synundersökning. Och jag hittade de snyggaste bågarna jag någonsin sett, eller nästan i alla fall coh det bästa var att de bara kostade 388 kr så det kanske kan hända att det blir ett par nya igen framåt sommaren.

Inga kommentarer: