tisdag, februari 17, 2009

Toppentisdag.

En bra dag. Lyckades gå upp hyfsat tidigt tack vare att jag hade den hemska känslan av att jobba svintrött i bakhuvudet. Gick och solade en sväng, vilket bara blir sköare och skönare för varje gång. Förr låg jag och bara hoppades att tiden skulle ta slut och solade jag ute kreverade jag av rastlöshet efter tio minuter och gav upp. Nu önskar jag att jag hade dargit mer pengar från kortet så att jag skulle slippa gå upp från det där varma och sköna.
Elisabeth och Liam kom hit på eftermiddagen och nu har vi därför blivit färdiga med presenter till mamma och pappa. Mattias kvar för min del men jag vet nog vad jag ska köpa och det kommer nog bli bra. Superkul att dom kom hit, det var ju länge sen vi träffades nu eftersom att de har vart på semester.
Och så har jag pratat med min gamla chef på Lindorff och jag ska tillbaka dit nu i mars, ett jobb med hyfsat fasta timmar ska bli oerhört skönt. Det var ju trots allt inte BARA pest och pina även om jag gnällde lite mycket sist.
Och nu efter träning, mat och galet mycket vatten ser jag aningen gravid ut. Så det blir soffläge för resten av kvällen.

Inga kommentarer: