fredag, april 24, 2009

Fredag.

Gårdagen skulle egentligen varit helt ledig, sedan blev det ändrat och jag skulle jobba 8-13. Det slutade med att jag gick hem 17:00.
Men idag var jag äntligen ledig och började dagen med en löprunda. Nu gick ju det åt helvete på grund av att jag var skapligt seg i benen efter gårdagens viktökning på knäböjen. Plus att jag håller på att bli förkyld, eller pollenallergisk.
Jag har inte riktigt bestämt min diagnos än men det spelar ingen roll vilket det är, förstör gör det i alla fall. Och så började det göra ont i mitt ena knä när jag sprang också så dagens runda blev som sagt ett nederlag.
Men det är bara att ta tag i det igen i helgen och hoppas att allt går bättre då. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan om ett par timmar möta upp Mattias på stan för lunch och lite tråkig shopping.

Inga kommentarer: