torsdag, april 02, 2009

Blö.

Mattias har rensat all internethistorik och sånt shit på den här datorn så nu har alldeles för mycket energi gått åt till att skriva in hela bloggadressen. Kanske borde byta till blogg.se. Och sen gick ännu mer energi åt att skriva in mailadressen vid inlogget. Eftersom den här skitsajten av någon andlening INTE SPARAR DEN. Jag lyckas inte få den att tycka om min mailadress. Och nu vet jag knappt vad jag ska skriva. Kommer på massor vettiga saker när jag promenerar, som till exempel på vägen till jobbet i morse. Men så fort jag är inloggad på datorn och de första samtalen är avklarade så är det som bortblåst.

Har klippt mig i alla fall. Lugg blev det, igen så ingen bild lär väl behövas så länge ni inte har guldfiskminne? Gillart inte. Ångrade migså fort jag kom hem. Jag skulle ha lyssnat på Carro. Hon kan sin grej och tyckte jag skulle fortsätta med mittbena. Och så fick hon mig att bli sugen på att göra lite slingor i "eldigare" nyanser. Så det kanske det blir nästa gång, samtidigt som luggen ska ha växt ut och behöver klippas in i resten av håret.

Och så är jag orolig för lilla Liam. Han åkte, precis som Elisabeth, Jonas och Mattias, på magsjuka och nu ligger han med sond på US och jag hoppas verkligen den lilla blir bättre snart. För nu är moster orolig, han är ju i goda händer men det är ju så synd om honom.

<3

Inga kommentarer: