lördag, april 04, 2009

Sooool.

Tyvärr, så jobbade jag på förmiddagen. Eller inte tyvärr, det var på ebbas men mer än några få minuter i solen hade ju inte varit fel. Jag hade inte haft något emot att vara ute hela dagen. Efter jobbet gick vi till blomstertorget och köpte Penséer och påskliljor till balkongen, hade så dåligt med sånt på jobbet tyvärr. Mattias hade städat av det värsta på balkongen på förmiddagen och sen putsade vi fönstren. Äntligen. Så nu har vi de fina vita Penséerna i balkonglådorna och några kryddväxter väntar på att bli planterade. Idag såg jag dessutom årets första Citronfjäril. Det är VÅR.

2 kommentarer:

Anonym sa...

later som ni har det bra dar hemma. du far garna ga hem till mig o fixa min balkong med =)
blir manga mysiga sommarkvallar dar i sommar hopps jag. halsa alla! puss sara

elin sa...

Hehe det gör jag.
Jag är på, du är välkommen till vår balkong om du vill med. Ni ser ut att ha det super bra där nere. saknar dig här hemma dock. Puss