onsdag, april 08, 2009

Onsdagendenåttondeapriltvåtusennio.

Igår när jag var ute och gick, eller ja bitvis sprang, insåg jag hur kass kondition jag har. Så jag tänkte såhär. Att om jag satsar på att den 8 maj, om en månad alltså, kunna ta mig runt ån. Alltså åbacka-tannefors slussar-cloetta center-åbacka. Och om jag bara pallar åbacka-tannefors slussar-brandstationen-åbacka så är ju det ett litet nederlag men ändå en klar jäkla förbättrning. Man ska ju sikta högt eller hur?!

Men nederlag nummer ett kom ju redan idag. Huvudvärken jag haft sen i måndags (eller i stort sett alltid har) är idag extrem. Jag känner mig febrig liten och svag och vill mest bara gråta. Så jag gick hem klockan fem istället för tio. Hoppas det har gett med sig tills imorgon. Men hur som lär det inte bli någon runda i morgon förmiddag. Rackarns bananer också.

3 kommentarer:

Tobias sa...

Stackare, håller tummarna för att några timmars sömn gör susen! Är tanken att du ska springa runt ån? Eller bara, ta dig runt? :)

Hur som helst ska jag heja på dig!

elin sa...

Tyvärr hjälpte inte tummarna, satsar på att en dag hemma gör det bättre i stället.
Aaa jag trodde det var självklart. Springa såklart :) Gracias

Marlene sa...

Hur långt är det ungefär? :O