onsdag, april 15, 2009

Jag tog mig till gymet igår och ut på en kort joggingrunda idag. Och imorgon är det benpass på gymet, kuul. Jag verkar ha blivit lite av en tönt.

Var på stan efter jobbet och testade lite träningskläder men det var verkligen svintråkigt. Hittade ingenting som kändes kul och värt pengarna, eller det finns en sak. Den är så fin, en vit och grön "vindjacka" från Nike. Den önskar jag mig massor. Tänkte att jag skulle unna mig den lilla dyrgripen när jag har uppnåt mitt mål, så nu får jag skynda mig på. Och så hittade jag ett par aningen höga men annars helt perfekta svarta pumps med peep toe från hm. Attans. det fanns bara ett par kvar. Tror jag.
Något jag verkligen vill göra just nu är att ta en heldag på stan och bara handla en massa fint.

Nu GA !!

3 kommentarer:

boddan sa...

Vad ær GA? :P jag ælskar før kortnigar btw!

elin sa...

Grey's Anatomy så klart ;)
Kommer du hem nåt innan sommaren?

Tobias sa...

Skitserie.

Jag trodde det enda du gjorde var att gå på stan och handla? Har jag fel då alltså? :)

Du måste ju uppdatera oss på hur nära du är att nå ditt mål juh!