torsdag, april 16, 2009

Torsdagbetydersnarthelg.

Okej, gymmet idag igen. Nu är min kropp ganska slut efter tre dagars träning, men i morgon blir det vila och på lördag en joggingrunda vid ån igen. Förhoppningsvis får jag med mig Mattias, klantarslet tappade en 25 kg's vikt på tån idag på gymmet så vi får hoppas att det snart gör mindre ont. Annars får jag springa själv.
Och Tobias, jag tror att det bara är du som låtsas bry dig ;) har dock inte kommit så mycket närmare mitt mål. Igår sprang jag hemifrån, bort till Tannefors slussar och tillbaka till första bron, vilket vetyder att jag kanske har fixat 1/4, men jag ska fixa det. Hoppas jag.

I morgon ska jag till Mjölby. Jenny och jag ska äntligen se rallybrudar, dricka vin och prata skit. Härligt. Nu har jag tänkt att sova.

4 kommentarer:

Roger sa...

Hah den har jag köpt till mor i födelsedagspresent :D

Tobias sa...

Jaha, då ska jag väl sluta bry mig då ._.

elin sa...

Rallybrudar?

Nej då, jag ska fortsätta uppdatera dig :)

Roger sa...

Japp rallybrudar :D